Kur do të zgjohet Evropa?

0
723

Basler Zeitung

Bassam Tibi – Marrë nga http://www.msn.com/de-at/

Ka një lidhje në mes të emigracionit dhe të sigurisë, në mes të Islamit dhe terrorizmit, edhe pse ka shumë që e mohojnë.

Në fund të majit goditën islamistët Manchesterin në emër të Xhihadit, duke vrarë dy duzina njerëz dhe duke plagosur qindra civilë të tjerë. Fajtor ishte një refugjat libian me emrin Salman Abedin. Në këtë akt, e gjithë familja e tij ishte e përfshirë, e cila gjithashtu përbëhej nga refugjatë dhe mbështetës të tjerë islamikë. Deri më tani, islamistët të cilët janë edhe emigrantët që vranë qindra civilë në Evropë. Vetëm në Paris dy vjet më parë ka pasur 130 viktima. Imazhi kohët e fundit ka qenë një imam, një forum për të argumentuar propagandë të ftohtë, se muslimanët të cilët operojnë një xhihadizëm të tillë, janë viktima dhe do të mbrojtur veten kundër islamofobisë. Në shumë media evropiane, veçanërisht në ato gjermane, nuk thuhet se autorët e krimit janë emigrantët islamë; ajo vjen vetëm nga personat e përmendur.

Në këtë artikull, unë do të ndryshoj nga narracioni politikisht korrekt i mediave dhe do të diskutoj dy gjëra: së pari, marrëdhëniet midis emigracionit dhe sigurisë dhe së dyti, marrëdhëniet në mes të terrorizmit dhe islamit. Më në fund, një diskutim i lirë nga kjo, duhet të jetë e mundur.

Radikalizmi fetar

The Wall Street Journal publikoi një raport, i cili tregonte një rritje të krimit në Gjermani, të kryer nga emigrantët me 52 për qind në muajin prill. Në vitin 2016, thotë raporti, refugjatët kishte kryer 174,438 veprat penale në Gjermani; një vit më parë ato kishin qenë 114,238. Krimet nga qytetarët gjermanë kanë rënë me 3.4 për qind megjithatë gjatë të njëjtës periudhë.

Së pari, duhet theksuar se qindra mijëra refugjatë të paidentifikuar kanë ardhur në Evropë. Kjo politikë është një rrezik për sigurinë, dhe kjo është më shumë edhe një mënyrë, që lidhja midis migrimit dhe krimit është tabu. Kjo është krejtësisht e gabuar. Europa ka nevojë për një politikë të përgjegjshme, jo etike dhe sigurisht nuk ka romancë të refugjatëve. Ajo qëndron në përballjet e saj me realitetin e krimit në rritje dhe radikalizim fetar. Jo vetëm të majtit-gjelbër dhe ideologët kulturo-protestantë, por hulumtimi ndërkombëtar “Migrime dhe Studime të Sigurisë” duhet të konsultohet. Këto kryesisht përfshijnë punën standarde e Myron Weiner – “Kriza e migrimit Global”. Weiner bën dallimin midis “emigrantë të kërkuar” (emigrantë të dëshiruar nga vendi për nevojat ekonomike) dhe “emigrantë të padëshiruar” (refugjatët padëshiruar dhe emigrantëve të paligjshëm).

Politika konkrete e sigurisë është duke u ndjekur në SHBA si “qasje të sigurisë”, dhe për këtë i referohem në trajtimin e islamizmit si një rrezik për sigurinë. Kjo është e barabartë me futjen e bëri të qartë se kjo qasje e sigurisë mund të gjurmojë jo vetëm në mënyrë të policimit, sepse politika e sigurisë nuk duhet të ngatërrohet me politikën e policisë. Ballafaqimi me islamizmit është edhe një luftë kulturore dhe shkarkimi se sa konflikt ideologjik.

Me ekspertin e sigurisë izraelite Martin van Creveld në studimin me titull “luftimin e terrorizmit modern” lëshuar dhe i pranishëm në argumentin se terrorizmi xhihadist ka për qëllim jo vetëm dhunën e saj, por bëhet edhe për shkak të ideologjisë së saj totalitare si një sfidë e re ndaj demokracive liberale evropiane. Është e rëndësishme për të kuptuar se islamizmi është shumë më tepër se terrori dhe një anëtar i një fenomeni të krizës sociale dhe politike në botën e Islamit. Derivateve të tjerë të këtij fenomeni, kriza vjen me fluksin e refugjatëve në Evropë, dhe evropianët e kanë humbur atë deri më tani të zgjidhjes së dy problemeve. Së pari, për të thyer tabu në politikat e migracionit dhe sigurisë dhe, sidomos në lidhje me Islamin dhe të islamizmit. Së dyti, të krijojë një lidhje midis migrimit dhe sigurisë së rreziqeve të paligjshme në të kuptuarit të “Studime të Sigurisë”.

Fraza të huaja botërore

Në të gjitha sulmet terroriste nga islamistët, të cilat më parë kanë ardhur si refugjatë (më së fundi Abedin, libanez dhe Amri tunizian në Berlin), frazat e medias si “këto janë raste të izoluara”, “e cila nuk ka të bëjë me Islamin,” “Ne nuk duhet të demonizojmë refugjatët”. Kështu u dëgjua në Kishën protestante. Nga perspektiva e “Studimeve të Sigurisë” kjo është joreale.

Gjëja e parë duhet për të njohur lidhjen e problemit të sigurisë në migrim. Weiner e ka bërë këtë si pionier. Kryesisht i qëndron njohurive: Një fluks i madh dhe e pakontrollueshëm i refugjatëve, që janë klasifikuar si “emigrantë të padëshiruar” nuk është në gjendje të ngarkojër vetëm ekonominë, por kanë rënë larg dhe bilanci etnik i një shoqërie dhe shkaktojnë dhunë. “Emigracioni ndikon në stabilitetin dhe sigurinë e një vendi”, shkruan Weiner. Kjo fjalë e shkruar shumë vite më parë zbatohet për gjendjen aktuale në Evropë që nga viti 2015.

Sistemi i destabilizuar

Fokusi qëndron në kërcënimet në fushat e mëposhtme, që burojnë nga “emigrant padëshirueshme”:

Abuzimi i shoqërisë pritëse, si një bazë për kundërshtimin ndaj “regjimit shtëpi” (qeveritë në vendin e origjinës). Unë mund të citoj nga hulumtimet e mia: lëvizjet islamikë që janë përndjekur në vendet e tyre, duke luftuar nga Gjermania për një shtet të Sheriatit që ata duan për të krijuar në vendet e tyre; abuzuar Evropën për logjistikë e saj në të gjitha nivelet.

Një opozitë në “vendin pritës” (vendi pritës), të tilla si anti-perëndimore islamistëve në Evropë. Islamistët marrin të drejtën evropiane të azilit, por përbuzin evropianët si të “pafe”.

Një kërcënim për identitetin kulturor. Në Gjermani kjo temë është në fakt tabu, dhe kushdo që e thyen këtë tabu i shërben për këtë arsye “krahut të djathtë” si “identitarian” dhe ai është jashtë ligjit.

Kostoja sociale dhe ekonomike, që do të thotë rritje e barrës në shtetin social (refugjatët i kushtojnë Gjermanisë në një vit, 28 deri në 30 miliardë euro).

Që nga viti 2015, episode të mbajtura të migrimit deri më tani kanë kontribuar në rritjen e dhunës në shoqëri dhe destabilizojnë sistemin politik. Demokracitë liberale duhet të kenë sipas Weiner të drejtën “për të përcaktuar atë që vjen në vend”, dhe gjithashtu mund t’i parandalojnë emigrantët e caktuar, që përbëjnë një rrezik të sigurisë, të tilla si islamistët që hyjnë. Kjo e drejtë e qeverisë së zgjedhur në mënyrë demokratike britanike u vu në përdorim dhe mohoi 10.000 refugjatë afrikanë të varfër në hyrje në Calais. Për këtë ata do të izolohen nga “azili Pro”. Përgjigja e refugjatëve, dhunë, zjarrvënie dhe sulme ndaj policisë. Kjo nuk duhet të ndodhë. Çfarë bëjnë Britania e Madhe dhe Franca demokratike duhet të lejohen gjithashtu në vende të tjera evropiane.

Numra të pasaktë

Në hulumtimet e mia, unë filloj nga deklarata e “Studimeve të Sigurisë”, e që duhet të parandalojë migrimin islamik në Evropë, pasi është i lidhur me të gjitha pasojat e konfliktit. Para krizës së refugjatëve, kjo situatë ishte shqetësuese mjaftueshëm, por jo aq dramatike në atë masë sa është situata sot, në vitin 2017. Në vitin 2002 ishin rreth katër milion muslimanë të popullsisë rezidente në Gjermani. Më shumë se 60 për qind e të cilës ishin atëherë turq, pjesa tjetër erdhi kryesisht nga Lindja e Mesme dhe Afrikë. Në dekadën e ardhshme dhe deri në fillim të krizës së refugjatëve, ky numër u rrit në pesë milionë. Rreth një vit pas krizës, popullsia islame në Gjermani është rreth 6.5 milion sot. I pranojmë se këto shifra janë vlerësime. Për shkak se numrat e paraqitur vetëm nga autoritetet dhe shtypi janë të pasakta dhe të papërdorshme.

Në këto kushte, lind pyetja: çfarë të bëjmë? Një “Politikë” është në kuptimin politik të shkencës, një politikë që udhëhiqet nga një koncept. Kushti i parë për migracionin dhe i politikës së sigurisë është normativë e nenit 5, paragrafi 1 dhe 3 i ligjit bazë (Liria e shprehjes dhe e hulumtimit) në një praktikë politike. Për ta bërë këtë, do të thotë për t’i rezistuar rregullave të korrektësisë politike, që do të thotë një censurë. Në qoftë se liria për të menduar dhe për të folur nuk është shkëputur nga rregullat e korrektësisë politike, ajo kurrë nuk mund të jetë e mundur për të arritur një politikë dhe sipas veprimit politik në fushën e migracionit dhe të sigurisë politikave. Politika që është e nevojshme përfshin tre fusha e mëposhtme:

Së pari, një përzgjedhje të rreptë jo vetëm “emigrantëve të dëshiruar”, por edhe i azilkërkuesve dhe refugjatëve. Kjo nuk mund të jetë, pasi Gjermania ka dërguar trupa në Afganistan për të luftuar talebanët terroristë, por në të njëjtën kohë lejon (në bazë të një raporti në botë) që afganët në Gjermani të tregojnë anëtarësimin te talebanët si bazë për azil.

Së dyti, një kuotë e të ardhurve në bazë të burimeve ekzistuese. Pra, Bayern ka arritur me 130 klasat e saj integruese për refugjatët dhe emigrantët – një limit për atë se sa të informuar janë zyrtarët e përfshirë. Asnjë vend në tokë nuk mund të thithin refugjatët pa lidhje me kuotat. Krahasimi në vijim ilustron marrëzinë e mungesës së kufizimit: Në vitin 2016, qyteti i Hamburgut ka marrë 35.000 emigrantë, por Shtetet e Bashkuara kanë marrë vetëm dy herë më shumë, 70 000 emigrantë në të njëjtën periudhë.

Së treti, emigrantët dhe refugjatët sjellin një orientim të vlerës që është ideologji e bazuar në: vetëm musliman, por edhe shkencëtar. Unë duhet të kuptoj se vlerat islame janë diametralisht të kundërta me vlerat e kushtetutës. Në këtë kontekst, kam hartuar konceptin e një kulture evropiane si një orientim udhëzues evropian, për të dy: vendasit ashtu edhe për emigrantët. Për fat të keq, qarqe të caktuara në Gjermani kanë bërë një kulturë gjermane dhe të krishterë si udhëzuese nga koncepti i një kulture laike Evropiane e panjohur, se emigrantët myslimanë të bllokojë menjëherë, kur e kanë dëgjuar fjalën “i krishterë”, sepse kanë frikë nga misionarët.

Kthesë malinje

Në interes të demokracisë dhe bashkëjetesës paqësore me muslimanët, kjo është një domosdoshmëri për të menduar lirisht për këto rreziqe për të shkruar edhe për paqen e brendshme. Kjo është thjeshtë e shtrembëruar me qëllim të keq, në qoftë se vetëdija e këtyre rreziqeve me propaganda e akuza si “Islamofobia” të jetë stigmatizuar.

Kur do të zgjohen liderët evropianë më në fund?